Britney Spears video klipleri

Justin Timberlake feat. Britney Spears - What Goes Around
Justin Timberlake feat. Britney Spears - What Goes Around

Hey girl, is he everything you wanted in a man? You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't…

Britney Spears - Gimme More
Britney Spears - Gimme More

[Spoken] It's Britney Bitch I see you, And i just wanna dance with you Everytime they turn the lights down Just wanna go that extra mile for you Public…

Britney Spears - Everytime
Britney Spears - Everytime

Notice me, take my hand Why are we strangers when Our love is strong Why carry on without me Everytime I try to fly, I fall Without my wings, I feel so…

Britney Spears - From The Bottom Of My Broken Heart
Britney Spears - From The Bottom Of My Broken Heart

"Never look back," we said How was I to know I'd miss you so? Loneliness up ahead, emptiness behind Where do I go? And you didn't hear…

Britney Spears - Toxic
Britney Spears - Toxic

Baby, can't you see, I'm calling A guy like you should wear a warnin' It's dangerous, I'm fallin' There's no escape, I can't…

Britney Spears - Baby One More Time
Britney Spears - Baby One More Time

Oh baby, baby How was I supposed to know That something wasn’t right here Oh baby, baby I shouldn’t have let you…

Britney Spears - 3
Britney Spears - 3

1, 2, 3 Not only you and me Got one eighty degrees And I’m caught in between Countin’ 1, 2, 3 Peter, Paul & Mary Gettin’ down with…

Britney Spears - Stronger
Britney Spears - Stronger

Ooh hey, yeah Hush, just stop There’s nothing you can do or say, baby I’ve had enough I’m not your property as from today, baby You…

will.i.am ft. Britney Spears - Scream & Shout
will.i.am ft. Britney Spears - Scream & Shout

When you hear this in the club You're gonna turn this shit up You're gonna turn this shit up You're gonna turn this shit up When we up in the club All…

Britney Spears - My Prerogative
Britney Spears - My Prerogative

[Spoken:] People can take everything away from you But they can never take away your truth But the question is.. Can you handle mine? They say I'm…